söndag 6 februari 2011

REA REA REA REA REA

Nu rear jag ut det sista från min gårdsbutik Kära Hem. Jag har några enstaka artiklar kvar från Nyblom & Kollén som jag säljer till 50% rabatt.

Jag uppdaterar i det här blogginlägget om något blir slutsålt!

Maila in din beställning på
anna@karahem.se där du även anger din adress. Jag bekräftar din beställning i ett mail där du får mitt kontonummer. Jag skickar dina varor så fort jag fått in pengarna. Räkna med att det tillkommer en portokostnad på ca 12 - 24 kr (beroende på hur mycket du beställer) om du inte kan hämta varorna i Vika eller Falun.

KUDDFODRAL

Kuddfodral med mörkgrå brodyr. Dragkedja. 40 x40 cm. Ord. pris 150 kr NU 75 kr. SLUTSÅLT

NECESSÄR

Necessär höjd 15, längd 23, bredd 6 cm med dragkedja. OBS! Ej färgen på bilden utan endast blåa ränder. (Samma färgställning som på förklädet nedan med olika blåa ränder) Ord. pris 140 kr. NU 70 kr. SLUTSÅLT

JULSAKER
Vimpel med God Jul brodyr i rött som återkommer två ggr. Ord. pris 195 kr. NU 98 KR

Kuddfodral med tofsar i hörnen och broderad text "God Jul" i rött. Dragkedja. 35 x 65 cm.
Ord.pris 180 kr. NU 90 kr.
SLUTSÅLT


Servett/duk. 45 x 45 cm. Ord. pris 60 kr. NU 30 kr.

Ostband som kan användas till mycket. Gardinomtag, runt en ytterkruka eller en vinklaska... OBS! Grå text. Ord.pris 40 kr NU 20 kr.

EKOLOGISKA HANDDUKAR

Vit handduk med röda ränder. Den ekologiska bomullen är odlad utan bekämpningsmedel
och konstgödning. 50 x 70 cm. Ord.pris. 70 kr.NU 35 kr. SLUTSÅLT


FÖRKLÄDEN TILL VUXNA

Förkläde med gråa SLUTSÅLT eller röda (ej på bild) ränder. Ställbart med långa band. Ord.pris 160 kr. NU 80 kr. SLUTSÅLT

Förkläde med flera olika blåa ränder. Ställbart med långa band. Ord.pris 160 kr. NU 80 kr. SLUTSÅLT

BARNFÖRKLÄDEN


Rött förkläde med vita tunna ränder . Ställbart. Passar barn mellan 3 - 5 år. Ord.pris 90kr. NU 45kr.


Röd och vit randigt förkläde. Ställbart. Passar barn mellan 2 - 4 år. Ord.pris 90kr. NU 45kr.


Blå och vit randigt förkläde. Ställbart. Passar barn mellan 2 - 4 år. Ord.pris 90kr. NU 45kr. SLUTSÅLT


Ring eller maila om du har några frågor! Kram fr. Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!